Deschidere de sezon la malul marii

M-a tot luat cu treaba si a trecut o luna de la excursia organizata la mare si nu am apucat sa scriu nici macar un rand.

Pe la inceputul lunii aprilie am observat ca vremea incepe sa ne fie prietena, asa ca am hotarat ca este timpul sa organizam deschiderea de sezon. cand si unde? La prima intrebare am raspuns prin eliminare: pai pe 14 este Pastele, pe 21 salonul moto, pe 28 este weekendul cu 1 mai si va fi nebunie peste tot, 5-6 abia ne revenim dupa 1 mai, asa ca sa fie 12 mai. Bun, dar unde? Am luat harta, ne-am tot uitat in lung si-n lat si am decis ca marea este cea mai buna optiune. Nu va fi agitatie pentru ca este extrasezon, preturile nu vor fi foarte mari din acelasi motiv si vom gasi foarte repede cazare, ca doar nu se inghesuie lumea sa mearga pe litoral la jumatatea lunii mai. In mare parte gandeam bine, dar am uitat de anul trecut ca turismul in Romania nu se afla in criza, iar hotelierii nu sunt interesati sa isi atraga clientii pentru ca acestia oricum exista. Criteriile de selectie ale unitatilor de cazare au fost: sa fie pe plaja, sa permita organizarea unui foc de tabara pe plaja, sa putem sta seara in restaurant pana la ce ora vrem, sa ne ofere 3 mese si sa putem asculta muzica. Criterii de bun simt, zic eu, dar administratorii de hoteluri nu au fosta de aceesi parare. Cele mai surprinzatoare oferte au venit din Costinesti si Vama Veche, cand spun surprinzator ma refer sensul negativ al acestui cuvant, de unde ni s-a facut o oferta de 1200 lei sa inchiriem restaurantul pentru a putea sta seara la o bauta, 400 lei focul de tabara. Toate acestea pe langa preturile de cazare si mancare pentru 60 de persoane.

Dupa o saptamana de cautari ne hotaram asupra unui complex din Eforie Nord. Complex de 3*** cu vile din sticla situate pe plaja, mancare si cazare. fpc pe plaja, tot ce am cerut ni se oferea, cel putin telefonic :). BUUUN.

11 mai - vineri inainte de plecare. O sun pe doamna Director a complexului pentru a imi da configuratia camerelor sa ii pot organiza inca de la Bucuresti. Nu poate cand o sun eu asa ca mi le trimite pe la 10 seara. Ajung acas, verific lista trimisa de a, stam la telefoane pana pe la 1 noaptea si in cele din urma definitivez aranjarea pe camere.

12 mai - ora 6 Bummm, trosc. Mai sa fie! Mi-o umbla careva la motoreta, dar asa tare sa se auda. Ies pe balcon, nimic. Ma bag in pat, dupa 10 minute iar, BUMMM! Iar ies pe balcon, iar nimic. Incep prizele sa sfaraie, imi amintesc ca in urma cu vreo doua saptamani niste conationali de alta etnie au furat cablurile de la un transformator si au lasat jumatate de strada fara curent, asa ca ma reped sa scot din priza tot. Pana sa ajung in celelalte camere au reusit sa se arda un televizor, o imprimanta un monitor si un calculator (de asta am aflat ulterior). Politie, pompieri, fum, tot ce trebuie dupa 4 ore de somn ca dimineata sa fie reusita.

Trec orele, beau cafeau si plec spre locul de intalnire.
De data asta Marius a tinut SEDINTA iar eu am fost delegata Fotografu' de serviciu. Hoho, ce bucurie!

Mai o poza, mai o oprire si iesim de pe autostrada A2. Cativa din grup ne spun ca s-a dat drumul la autostrada spre Agigea asa ca ne urcam pe o alta autostrada, libera, faina. Pe autostrada noua nicio benzinarie, cand ii dadeam tare sa ajung pe un deal pentu poze, un motociclist cu prietena trasi pe banda de urgenat. Pana Prostului. Mai opresc niste prieteni cu masinile, masina de asistenta in care aveam furtunul pentru benzina, trag cateva poze dupa care ii dau omului niste benzina. Dau sa plec, hopa, se aprinde becul la benzina. Stai sa vezi ca raman eu in pana prosutlui. Cu mare stres ajungem in Eforie.

In parcare are loc prima pana, se urca motoreta pe rampa. Vine o domnisoara de la televiziniunea locala si ne cere permisiunea sa faca un reportaj. Eu ma duc sa alimentez si sa caut complexul pentru a il putea indruma pe Marius.

Ajunge toata gasca la complex si urmeaza cazarea, adica problemele. Strig lista cu distribuirea pe camere si pana sa termin de citit toata lista vine Marius sa imi spuna ca este ocupata camera lui si inca o camera. Ocupata era toata vila de 4 camere, desi eu statusem pana la 1 noaptea sa fac listele, desi imi confirmase de la receptie disponibilitatea vilelor, nu mai era libera o vila. Unde sa ii mutam? Marius era si cu fata si nu putea sta in orice vila deoarece o parte avau vedere spre plaja de nudisti, Da, plaja de nudisti. Am uitat sa va spun ca cei de la complex au omis sa ne avertizeze ca lang complex este plaja de nudisti.
Cu nervii de rigoare, fataiala si agitatie reusesc sa ii cazez pe toti.
Urmatoarea problema, Apa calda! Ba era apa dar era rece, ba era pronita incalzirea dar nu era apa. Dupa cateva ore s-a rezolvat si cu apa. Camerele spatioase, baia mare si frumoasa, dar nu erau pregatiti sa primeasca turisti. Asa ca erau varza la organizare. Desi stiau cu o luna inainte ca le va sosi un grup de 60 de turisti, nu au facut nimic sa asigure confortul promis.

Se rezolva si aceste probleme, lumea e la volei, la plaja, in apa, care pe unde putea.

Service MOTO LOUIS

Avem placerea sa va anuntam ca din 01 martie deschidem portile service-ului MOTO. Programul este de luni pana vineri intre orele 10-18. Toti elevii scolii noastre (fosti, actuali si viitori) au reducere 20% la manopera in lunile martie si aprilie anul in curs. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta telefonic la nr 0723.565.213 sau puteti intra pe site-ul nostru in sectiunea SERVICE.

VANDUT Kawasaki Z750

An fabricatie: 2006
Capacitate: 750cc
Kilometri: 27.900
Recent adusa, nerulata in Romania, garantie cutie si motor 12 luni

* Orice motocicleta cumparata din showroom-ul nostru are garantie 1 an pentru motor si cutia de viteze.
* La achizitionarea unei motociclete din stoc PRIMITI GRATUIT UN CURS CLASIC PENTRU CATEGORIA A.
* Posibilitate buy back, preturi negociabile.
* Pentru cei care si-au ales gresit motocicleta (prea grea, inalta, greu de manevrat, prea puternica) aceasta poate fi returnata avand posibilitatea recuperarii integrale a banilor sau achizitionarea unei alte motociclete.
* Aducem motociclete la comanda din Italia, total taxe 500E(radiere, transport, comision).
* Oferta supusa unor termeni si conditii.
* Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: 0723.565.213.

De vanzare Honda Hornet 600 - Pret: 2590 E

An fabricatie: 2003
Kilometri: 30.760
Recent adusa, nerulata in Romania, garantie cutie si motor 12 luni

* La achizitionarea unei motociclete din stoc primiti GRATUIT un curs CLASIC pentru categoria A.

VANDUT Kawasaki Z750

An fabricatie: 2005
Capacitate: 650cc
Kilometri: 13.800
Recent adusa, nerulata in Romania, vopsea originala, garantie cutie si motor 12 luni

Excursie la Vidraru - Septembrie 2011

In luna septembrie am decis ca este momentul sa mergem pe autostrada cu elevii. Cum in Romania sunt doar doua autostrazi care pleaca din Bucuresti aveam doua optiuni: spre mare sau spre munte.
Afara este cald, se anunta o toamna frumoasa, tantari nu mai sunt, am decis ca Delta Dunarii este cea mai buna alegere. La prima vedere! Dupa lungi cautari care sa intruneasca lista noastra de criterii am gasit o pensiune frumoasa la Jurilovca. In urma cu un an, cand am facut o mica tura prin Dobrogea cu Elena, Vlad, Cristi si Strumf, ne-am oprit la aceasta pensiune pentru a manca. O admosfera tipic dobrogeana: stuf, barci pe canale, cladirile vopsite in alb si albastru, intr-un cuvant "Minunat". Am sunat, am facut rezervare urmand sa sun cu doua saptamani inainte sa confirm numarul de persoane si sa platesc avansul. Cand sun: SURPRIZA!!!. Doamna de la pensiune imi comunica: Daca doriti puteti face plata avansului dar noi nu va putem garanta ca pe 17 septembrie va putem primi deoarece pensiunea este pusa la vanzare si daca va fi vanduta pana atunci nu stim daca noul proprietar va dori sa va cazeze. Poftim?! Pai si atunci pentru ce sa mai platesc avansul? Din cate stiu eu avansul reprezinta garantia ca noi vom veni si in acelasi timp ca vom avea locurile rezervate.
Buuun. Ne reorientam spre munte. Presati de timp cerintele noastre scad, asa ca alegem Vidraru Complex Dracula.
Intalnirea a avut loc la Metro Militari. La prima strigare eram vreo 40 de motoare iar la Vidraru am ajuns vreo 50 de motoare. Din pacate doi participanti au fost nevoiti sa se intoarca in Bucuresti din cauza unor probleme familiale.
Pe autostrada s-a mers cu 100 km/h iar pe DN-uri cu 50-70 km/h.
Am ajuns la destinatie, s-au impartit camerele, camera 8 a fost cea mai solicitata :D. Ne-am cazat si am plecat spre lacul Vidraru, urmand sa mancam la intoarcere. La baraj am ras repede cate un porumb copt, fiert, am mai facut o poza, doua, trei, cateva zeci. Ne-am urcat la omul de tinichea, am facut si aici cateva poze, doar suntem turistul de weekend :D. Ma simteam ca in excursiile cu clasa, cand mergeam in sir indian cu Tovar'sa in fruntea plutonului.
Cu o pofta de mancare ce se simtea in stomacul fiecaruia, ne-am intors la Dracula. Mancare buna, servire ok - cam greoaie, dar la peste 60 de persoane bine ca am avut ce manca.
Avand in memoria recenta experienta de la Lepsa in care "El Jefe" ne stinsese focul la unu noaptea, unul dintre criteriile de alegere ale complecului a fost sa putem sta la foc cat dorim. Nu a fost nicio problema in aceats privinta, mai mult decat atat, doamna ne-a spus ca suntem liberi sa luam cate lemne dorim din stiva formata langa cabana, ne-a amenajat locul pentru foc langa un raulet, unde am stat la o vorba, la o cana de ceai, de suc, de apa vie, fiecare ce dorea. Tazz ne-a facut o reprezentatie cu niste bile legate de un lant si imbibate intr-o solutie inflamabila. Intersant. Mai un cantec, mai o vorba uite cum s-a facut unu noaptea. La ora asta mai ramasesem vreo 8 la foc iar vreo 5 coborau din camera sa vina la foc )). Desi nu ne-a restrictionat nimeni, stingerea a fost rapida, vinovat fiind tratamentul aplicat de-a lungul serii.
A doua zi am avut program liber ales, asta dupa ce am curatat poienita de la rau. Cativa au urcat 1000 si ceva de trepte sa ajunga la Cetatea Poienari, altii s-au dus pe Transfagarasan.
Ne-am strans, am facut poza de grup din care, bineinteles, au lipsit cativa fiind prin camere :D.
Si am plecat la drum, dar de data asta putin cam tristi ca a trecut weekendul.

P.S Tinand cont ca excursia a fost facuta cu 6 luni in urma, va rog sa imi scuzati relatarea saraca in detalii

Excursie Lepsa August 2011

...Am tot amanat sa scriu pe blog despre ultima iesire cu Scoala Moto Louis, dar daca mai astept mult trece timpul si vine urmatoarea excursie...

Asa incepea postul scris in Word despre excursia la Lepsa din luna August 2011. Intre timp au mai fost trei excrusii: la Vidraru, Doftana si Sambata de Sus. Anul a trecut si in cele din urma mi-am gasit timp sa scriu. Prima parte a postului este scrisa acum 6 luni asa ca este mai detaliata :)

Asadar a venit ziua de sambata, 06 august. Stabilisem cu cateva zile inainte ca intalnirea sa fie in poligonul de la Bucur Obor la ora 8 dimineata ca la 8,30 sa plecam. Cam devreme pentru unii (care la 3 noaptea erau pe Fb si dadeau mesaje ca nu au somn :D.) dar pana la urma am ajuns toti la ora fixata.
Mi-am pregatit de seara lista actualizata cu persoanele care merg, lista care teoretic era gata de doua saptamani dar care a suferit modificari pana vineri inclusiv, cand s-au eliberat 3 camere pentru a fi ocupate foarte repede de cei care s-au hotarat in ultimul moment, rucsacul, protectiile si combinezonul de ploaie. Am zis sa fiu precauta deoarece toata saptamana fusese innorat iar prognoza meteo o dadea cu sanse de precipitatii 10% in cursul diminetii.
Ajung in poligon pe la 8 si 5, cu plinul facut si cu gandul sa fac o.. o... o ... o SEDINTA. Dar ce sa vezi? Cat m-am foit eu cu Strumf sa luam chitul de pana, sculele, chingi si alte d'astea, Marius a sunat strangerea si a facut sedinta. Bineninteles ca urmarea acestei sedinte a fost o alta in benzinarie :) Sa respectam traditia :D.

Grup de 30 de motociclete si 3 masini (sotia lu' Marius, Dom' Profesor si Feli). Marius decide ca doua masini sa mearga in fata coloanei pentru a mentine viteza constanta iar Feli sa sa ne filmeze din masina.
Agitatie mare, emotii multe, gandul la baza de tratament de la Lepsa, Hai la drum! Toti cu zambetul pe fata, eu cu Strumf ne cuplam castile pentru a putea comunica si pornim motoarele. Mergem 200 m, facem dreapta spre Baicului si cand, STOP. S-a oprit grupul. Ce s-a intamplat? A cazut cineva? Accident? A intrat cineva cu masina in grup? Opreste motorul, pune-l pe cric, da-te repede jos si fugi in fata. Cand ce sa vezi, Tazz Motanul a fost alergat de un caine (ceva normal ca un caine sa alerge o pisica :)))). Nu doar ca l-a alergat dar avut o tentativa nereusita de suicid si s-a bagat sub rotile motorului. Urmari: suport scarita dreapta rupt inclusiv frana spate care are aceeasi prindere. Tazz e ok, viteza fiind de 10km/h, dar motorul necesita reparatii. Ii sugeram sa lase motorul in poligon si sa mearga pasager dar nu vrea, avand permis de cativa ani decide sa se duca sa isi sudeze scarita si sa vina dupa noi. Ok, plecam.
Pana in Voluntari fiecare merge cum poate din cauza semafoarelor, trecerilor de pietoni, a traficului in general si facem regruparea intr-o benzinarie. Astepam, asteptam si iar asteptam sa apara toti. Strumf cu vreo 4 nu apar. Eu, din cauza distantei, pierdusem legatura cu el inca din Colentina, asa ca decidem sa il sunam.
eu - Ce faci? Unde esti?
Strumf - In poligon?
Eu - Unde?
Strumf - In poligon. Cand sa plecam de la incidentul cu cainele, motocicleta Cristinei n-a mai plecat si ne-am intors in poligon sa vedem ce are. S-a ars o siguranta si cred ca este mai bine sa o lasam aici pentru ca s-ar putea sa aiba si alte probleme.
Eu - Lasa motoicleta in poligon, ia-o pasagera si veniti in Voluntari, ne gasiti in prima benzinarie.

Daca tot stateam in benzinarie, ce m-am gandit, ia sa fac eu o sedinta :D. Multi isi doreau asta :D. O asteptau de cand am plecat :D. Le explic una alta, treaba cu zig-zagul, cu grija fata de cel din spate, cu asiguratul si alte d'astea. Mai o cafeluta, mai o gustarica, vine si micul grup ramas in urma.

Echiparea, plecam la drum. Viteza de croaziera 70km/h WOW. Cam asa se intampla de fiecare data, tinand cont ca multi sunt la primul lor drum in afara Bucurestiului, alti au doar cateva zile de permis. Mai cu pauze de fumat, de udat, de macat, fiecare cu nevoile lui, ne apropiem de Lepsa. Cu vreo 30 de km inainte de a ajunge la destinatie se strica drumul (a se citi nu mai exista asfalt, plin de gropi si pietris). Offroad-ul se termina chiar la intrarea in Lepsa, unde se afla si Hotelul Tresor, baza noastra de tratament pentru urmatoarele doua zile.

La acest Hotel nu va recomand decat sa va cazati, macarea, daca exista, este de proasta calitate, iar cunostintele de management turistic ale administratorilor tind spre ZERO. Desi anuntasem ca suntem vreo 50 de persoane, vom ajunge in jurul orei 15 si ca vrem sa mancam, mancarea a fost pentru cine a apucat, adica vreo 30 de persoane. Motivatia aministratorei a fost ca: " Nici nu ne-am asteptat sa avem asa multi clienti azi si s-a teminat mancarea" Bine, bine, dar stiati ca urmeaza sa va vina un grup de 50 de persoane care se vor caza aici, noi ce mancam, coaja de copac? Bine ca aveam ceai de struguri si sirop de visine.

Pe seara, o parte din grup, am plecat agale spre cascada. Nimic impresionant. Frig. Omul isi marcase locul. plin de sticle, ambalaje, etc.
Mai un ras, mai o vorba, mai o cana de ceai, trece seara usor, ne intreptam spre hotel unde urma sa facem focul. In planul nostru maret de a petrece seara la foc intervine domnul administrator care hotaraste sa ne stinga focul pe la unu noaptea ca e prea traziu si este cazul sa ne bagam la culcare. Nu focul era problema ci faptul ca s-a inchis barul pe la doua noaptea. Plecam dezamagiti spre camere cu gandul ca dimineata sa ii spunem administatorului ca nu este o atitudine normala.
Am uitat sa mentionez ca pe langa pretul de cazare, domnul administrator ne-a cerut sa achitam 40 lei de persoana reprezentand bonuri valorice pentru mancare. Care mancare?
Dimineata (pentru unii ora 8 pentru altii ora 12) coboram sa mancam, sa bem o cafeluta si sa sa facem planul pentru urmatoarele ore, pana la plecare. Decidem sa plecam spre manastire si apoi pe la pastravarie.

La intoarcere ne facem bagajele, poza de grup cu motoarele, la care au lipsit cateva persoane asa ca mai facem o poza de grup fara motoare la care au lipsit alte persoane . Cu lenea binecunoscuta si prezenta de fiecare data la plecare, ne echipam si plecam spre Bucuresti. Toata foamea acumulata la lepsa am reusit sa ne-o potolim la intrarea in Ramnicu Sarat, unde am fost serviti foarte repede, desi nu anuntasem ca vom veni in numar mare, mancarea a vost variata (peste 7 feluri de ciorbe/supe si peste 15 feluri de mancare). Mancarea foarte buna si preturi decente. RECOMANDAM.
Ajungem in Bucuresti pe inserat, cu gandul la urmatoarea excursie.